Jadłospis od 28.09 do 9.10.2020r.

JADŁOSPIS OD DNIA 28.09.2020 – 09.10.2020

 

                             

1) Poniedziałek                  Zupa krupnik 300g (1,3,4) + pieczywo mieszane – 154kcal;

       28.09.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, por, kasza jęczmienna, śmietana 12%,    natka           pietruszki, koperek;

                                            Naleśniki z serem i dżemem 200g (1,2,3) – 438kcal;                                                                                          mleko, jajka, mąka tortowa, olej kujawski, ser biały półtłusty, śmietana 12%, dżem truskawkowy                                                      niskosłodzony;

                                            Sok Tymbark multiwitamina 200g – 47kcal;

                                            Kompot z jabłek 150g – 96kcal;                                                                               

                                                               

2) Wtorek                           Zupa ogórkowa z ziemniakami 300g (1,3,4) + pieczywo mieszane – 227kcal;

       29.09.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, ogórki kiszone, por, natka pietruszki, koperek;

                                            Gulasz wieprzowy 110g (3) – 272kcal;                                                                                                                      szynka bez kości, cebula, zioła, margaryna mleczna;

                                            Kasza jęczmienna 150g (1,3) – 224kcal;

                                            Surówka z kapusty pekińskiej, marchewki, pora, papryki, szczypiorku, jabłka i                                kukurydzy z dodatkiem śmietany i jogurtu naturalnego 80g (3) – 66kcal;

                                            Sok Tymbark multiwitamina 200g – 47kcal;

                                            Kompot wieloowocowy 150g – 98kcal;                                                                                                               porzeczka czarna, śliwka, truskawki, agrest, jabłka świeże.

                                           

3) Środa                              Zupa fasolowa z łazankami 300g (1,2,4) – 220kcal;

       30.09.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, por, fasola Jaś, natka pietruszki, makaron                                                               lubelski łazanki;

                                                           Gołąbki w sosie pomidorowym 250g (1,3) – 399kcal;

                                            kapusta biała, szynka bez kości, ryż, kasza jęczmienna, cebula, koncentrat pomidorowy, śmietana 12%,                                                    pieprz ziołowy, sól morska, mąka tortowa;

                                            Ziemniaki 200g (3) – 170kcal;

                                            jogurt naturalny, masło;

                                            Sok Tymbark multiwitamina 200g – 47kcal;

                                            Kompot z jabłek 150g – 96kcal;

                                           

4) Czwartek                        Zupa rosół z makaronem 300g (1,2,4) – 170kcal;

       01.10.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, por, natka pietruszki, koperek;                     

                                            Bitki drobiowe 60g (3) – 185kcal;  

                                            filet z kurczaka, zioła, cebula, margaryna mleczna;                   

                                                           Ziemniaki 200g (3) – 170kcal;

                                            jogurt naturalny, masło;

                                                           Buraczki z chrzanem 80g  – 40kcal;

                                            Jabłko 150g – 50kcal;

                                            Kompot wieloowocowy 150g – 98kcal;                                                                                                               porzeczka czarna, śliwka, truskawki, agrest, jabłka świeże.

 

5) Piątek                             Zupa pomidorowa z ryżem brązowym 300g (1,3,4) + pieczywo mieszane – 217kcal;  

       02.10.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, koncentrat pomidorowy, ryż brązowy,                                                                                natka pietruszki, koperek, mąka tortowa;

                                            Paluszki rybne 75g  (1,2,5) – 144kcal;                                                                                    

                                            Ziemniaki 200g (3) – 170kcal;

                                            jogurt naturalny, masło;

                                            Surówka z ogórka konserwowego, marchewki i pora 80g – 42kcal;

                                            Jabłko 150g – 50kcal;

                                            Kompot z jabłek 150g – 96kcal;

                                                          

 

6) Poniedziałek                  Zupa ziemniaczana z kiełbasą 300g (1,3,4) + pieczywo mieszane – 172kcal;

      05.10.20                       porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, ziemniaki, por, natka pietruszki, koperek,                                                              kiełbasa toruńska, śmietana 12%;                                         

                                            Makaron z serem i musem truskawkowym 250g (1,2,3) – 402kcal;

                                            makaron lubelski świderki, masło, margaryna mleczna, ser biały półtłusty, truskawki mrożone;

                                            Sok Tymbark multiwitamina 200g – 47kcal;

                                            Kompot z jabłek 150g – 96kcal;

                                           

7) Wtorek                           Zupa jarzynowa z makaronem pełnoziarnistym 300g (1,2,3,4) – 171kcal;

       06.10.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, natka pietruszki, kapusta biała, bukiet warzyw mrożonych,                                                          śmietana 12%, makaron lubelski pełnoziarnisty, cebula, por;

                                            Sznycel wieprzowy 90g (1,2) – 260kcal;

                                                           szynka bez kości, jajka, bułka wodna, bułka tarta, cebula, olej kujawski, pieprz ziołowy, sól morska;

                                            Ziemniaki 200g (3) – 170kcal;

                                            jogurt naturalny, masło;

                                            Surówka z warzyw mieszanych 80g (4) – 91kcal;

                                            marchew, pietruszka, seler, cebula, por, jabłka, kapusta biała, krem z gorczycy, oliwa z oliwek;

                                            Jabłko 150g – 50kcal;

                                            Kompot wieloowocowy 150g – 98kcal;

                                                           porzeczka czarna, śliwka, truskawki, agrest, jabłka świeże.                                                    

                                           

8) Środa                              Zupa żurek z jajkiem i kiełbasą 330g (1,2,3,4) + pieczywo mieszane – 283kcal;

       07.10.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, por, kiełbasa toruńska, jajka, natka pietruszki,                                                           koperek;

                                            Kluski śląskie w sosie pieczarkowym 250g (1,2,3) – 338kcal;                                                                           ziemniaki, mąka tortowa, mąka ziemniaczana, jajka, pieczarki, śmietana 12%, margaryna mleczna,                                         masło;
Deser Monte 100g (3) – 195kcal;

                                            Kompot z jabłek 150g – 96kcal;

                                           

9) Czwartek                        Zupa rosół z tartym ciastem 300g (1,2,4) – 159kcal;

       08.10.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, por, natka pietruszki, jajka, mąka tortowa,                                           koperek;

                                            Gulasz drobiowy z ananasem 110g (1,3) – 255kcal;                               

                                            filet z kurczaka, ananas, cebula, margaryna mleczna, mąka tortowa;

                                            Kasza jęczmienna 150g (1,3) – 224kcal;

                                            Surówka z marchewki i jabłka 80g – 56kcal;

                                            Jabłko 150g – 50kcal;

                                            Kompot wieloowocowy 150g – 98kcal;

                                            porzeczka czarna, śliwka, truskawki, agrest, jabłka świeże.

 

 

10) Piątek                           Zupa krem brokułowy z groszkiem ptysiowym 320g (1,2,3,4) – 229kcal;  

       09.10.20                      porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, cebula, por, brokuły mrożone, natka pietruszki, koperek,                                           groszek ptysiowy;

                                            Ryba panierowana 90g (1,2,5) – 198kcal;                                                

                                            filet z mintaja, jajka, mąka tortowa, bułka tarta, olej kujawski;

                                                           Ziemniaki 200g (3) – 170kcal;

                                            jogurt naturalny, masło;

                                            Surówka z kapusty kiszonej, marchewki, pora, papryki i cebuli 80g – 74kcal;

                                                           Sok Tymbark multiwitamina 200g – 47kcal;

                                            Kompot z jabłek 150g – 96kcal;

 

 

 

 

Informacja na temat obecnych w serwowanych potrawach składników powodujących alergię lub reakcję alergiczną:

  1. ziarna zbóż 2. jajka 3. mleko 4. seler 5. ryby